onsdag 24 januari 2007

Hatattacken mot Fuskbloggen avvärjd!

Ungefär så hade väl Expressen utryckt saken. Någon drog igång Sajtsnurran på mitt konto tidigare idag. Sånt är lätt, eftersom man ser vems ID som genererar träffar på de andra sidorna i Snurran i form av en länk i sin besöksstatistik. Där är det bara att klicka på en länk, så dråsar besökarna ner hos länkens i fråga husse/matte.

Själv vill jag bara säga att jag Vidtog En Motåtgärd. That's it, Folks. Huruvida detta hjälpte kan faktiskt bara Snurrans arkitekter svara på. Lika gärna kunde min 'okända välgörare' ha fått kalla fötter och lagt av i ungefär samma veva.

Vem bryr sig? Inte jag iaf. Dra av ca 50 från min Blogtoppensida, så ser ni hur många som har läst den här bloggen till dags dato.

Läst, vänner. Inte besökt...


Andra bloggar om:



2 kommentarer:

CV sa...

Om du i huvudsak håller med Jinge: då är du antagligen Jinge själv.
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

Jag håller med Jinge i det som den här bloggen handlar om. Hans åsikter i andra ämnen har jag ärligt talat ingen större koll på.