torsdag 4 januari 2007

En ny dag med Sajtsnurran

När detta skrives har jag 7400 på räknaren nere till höger och 1950 på Bloggtoppens Fuskbloggsräknare, som fungerar även om jag inte får synas i deras listningar. Tur är väl det, för jag hade i så fall legat fyra på listan för Data/IT. Före mig ligger Beta Alfa 2.0, liksom igår. Fuskbloggen har inte knaprat in på det försprånget. Hmm...

Nä. Jag har svårt att tro att det gänget skulle fuska. Så bra som dom är, så behöver dom ingen hjälp med sina siffror. Hursomhelst. På Bloggtoppens totalsammanfattning skulle Fuskbloggen just nu ligga på plats 98. Inne på Top 100. Inte illa.

Mina strumpor är från Dressman och jag är i och med den utsagan nu också Modebloggare. Där skulle jag ha legat på 33 plats.

I morse drack jag kaffe utan socker. Nu är Fuskbloggen Personlig och därmed på tionde plats i den kategorin.

Var det någon som log åt detta? Jaha. Då är jag femma i katergorin Humor.

En bit av sajtsnurrans vardag. Det är inte lätt att fuska alla gånger, ska ni veta.

Inga kommentarer: