tisdag 23 januari 2007

Snurran står...

Jag låter Sajtsnurran stå några dar. Det blev lite väl oroligt på slutet. Å andra sidan, så har jag nu seriösa siffror vad gäller Bloggtoppen: 17 unika besök sen dom nollade räkneverken för veckan som gick. Detta hade inneburit en 56:e plats på Bloggtoppens Data/IT-lista. Inte särskilt upphetsande, men det är iallafall fler läsare än besökare som jag har den här veckan. (Och Beta Alfa har inte mitt flås i nacken längre ;-)




FuskRonny säger sig ha blivit utspärrad på så vis att hans räknare har låsts och inte lämnar nollan. I så fall är han utspärrad på ett annat sätt än jag är. Min räknare fungerar och siffrorna finns på infosidan även om jag inte är med på någon lista. FuskRonny delar 3746:e plats på Bloggtoppen med de styvt 1700 bloggar som inte har registrerat ett enda besök hittills den här veckan. Är han kvar på listan, så är det bara att bläddra efter honom bland de 1700. Jag tänker inte göra det.

En annan förklaring till FuskRonnys nollsumma kan ju faktiskt vara att han inte har så många läsare av sin blogg...

Inga kommentarer: