torsdag 18 januari 2007

36 and counting!

Sajtsnurran tickar på, nu inne på den 37:e timmen utan avbrott. Skärmen är dock inte så lite nerskräpad, och vad antivirus- och adwarekollarna hittar i kväll törs jag knappt tänka på.

Det var ingen bra ide att köra Snurran på jobbet. Dels för att det kan poppa upp konstiga fönster från sajterna i snurran som stör eller rent av hänger min Internet Explorer. Sen hörde IT av sig när en av de återkommande sajterna spred virus och larmen gick stup i kvarten. (Sajten är ute ur Snurran nu. Gissningsvis för att folk anmält den)

Snurran går nu på ett begränsat konto på GammelPC-n där hemma. Där finns inga data att förlora om det går åt pipsvängen.

Just nu vore jag iallafall med mina 2.567 'unika besökare' ännu fyra på Bloggtoppens Data/IT-lista om jag hade fått vara med. Beta Alfa verkar svår att komma ifatt, men MaxiMac är iallafall frånåkt.

I totalen hade jag faktiskt åkt ifrån Stationsvakt (nu på plats 90) ordentligt och klättrat till en 83:e plats. Fuskronny är nära att falla bort från top 100. Mitt hjärta blöder.

Och Sajtsnurran tickar vidare...

Inga kommentarer: