lördag 20 januari 2007

Nu är det jobbigt

Hela dan har sajtsnurran rullat igenom sina besökssidor i god ordning. Sen hände det något:Explorer kraschar på grund av ett scriptfel i Flash playern. Minuter emellan, typ. Nån idiot i Sajtsnurran trycker ner fel kod till sina besökare. Jag gråter över mina spillda poäng ;-) och får starta om den manuellt till dess att sajten i fråga elimineras från sällskapet.

En lägesrapport
4.691 "unika besökare" befäster min fjärdeplats på Data/IT på Bloggtoppen. I totalen hade jag varit på 88:e plats. Förutsatt att jag inte hade kastats ut från Bloggtoppen inom tolv timmar från registreringen.

En som också kör Sajtsnurran och är kvar på Bloggtoppen, FuskRonny, har just nu 2.875 "unika besökare" och återinns på 137:e plats i totalen. Dagens inlägg ser ut så här, för den som tycker att hans layout inte är den mest lättlästa:

Rätt så kul det här med Bloggtoppen.... den som alltid legat först och har haft ca 4000 besökare/ dag har stannat upp.... -något har gjorts av webmastern!!!
Det sista dygnet har denna bloggen haft ca 1000 besökare... -verkar vara mer än jag som provat på att använda sajtsnurror..... ha ha ha....

Min blogg på Bloggtoppen har nog stoppats helt, har inte haft en enda besökare enligt den sedan i går...... -men skit samma, jag ser ju hur många som kommer och besöker min sida!!!
Citat FuskRonny lördag kväll 20 januari.

Jag ser ungefär samma saker i mitt Sajtsnurrefönster som FuskRonny ser på sitt: En ruggans massa affärsiddeer och kapningsförsök blandat med fåfänga besökssifferexercister (Jag är alltså en av dem) Och hur många läsare?

Förmodlingen inga alls. Sajtsnurran kräver inga ingrepp, bara man har fått igång den.

Inga kommentarer: