onsdag 24 januari 2007

Spoofad!

Någon har dragit igång sajtsnurran i mitt namn, eller snarare sajtnamn. Gissningsvis är det någon med ett horn i sidan och/eller ett märkligt sinne för humor som ligger bakom.

Det är faktiskt som Jinge påpekade i en artikel om Bloggtoppenfusket för en tid sedan, att

Det kan också vara någon illasinnad som anmäler bloggen till de besökbytestjänster som finns bara för att misstänkliggöra bloggen
Nu står mitt konto på Bloggtoppen och tickar falska läsarpoäng trots att jag låter snurran stå den här veckan. Jag undrar vad vederbörande får ut av det, eftersom jag ju öppet gick ut med mitt fuskande från första dag och prompt stängdes av från Bloggtoppen.

För övrigt kan FuskRonny koppla av. Hans räknare är inte låst och han har i skrivande stund 112 besökare enligt B-toppen.

Grattis, Ronny. Du har folk som läser din blogg.

Andra bloggar om:



Inga kommentarer: