fredag 29 december 2006

Utspärrad!

Inte så konstigt. Bara namnet på den här bloggen är en provokation. Snabba var de också. Efter mindre än tolv timmar på Bloggtoppen spärrades den här bloggen ut. (Fast de kunde ha mailat mig när de gjordet det. Svagt!)

Jag tänker inte lägga ner för den skull. Se detta som ett diskussionsinlägg i debatten om besöksstatistik. Eller hur man avslöjar fuskare som inte är så korkade som Ronny. Han skryter med sin sajtsnurra och hur många besök han får på sin rätt så banala blogg.

Hur många av dessa besökare som läser honom står väl skrivet i stjärnorna.

Annars rullar min sajtsnurra på riktigt snällt idag. Bara ett erbjudande om falsk Anti-Spyware och tre "utbrott" när sajten lägger sig överst och stör.

Snurran byter mål var 30:e sekund. Den har varit på i kanske åtta timmar nu. Åtta timmar gånger två ställen i minuten betyder att jag har varit en "unik besökare" på 960 sajter. Min belöning för detta är knappt hälften så många besökare till den här bloggen.

Gissa förresten hur många av de 960 jag ens har tittat på?

2 kommentarer:

annalena brych sa...

*Fniss* gillar din blogg. Faktiskt ganska kul. Hittade den i snurran.
Gott slut och ett Gott 2007.

Anonym sa...

Tackar! Och detsamma